🔔 V termínu od 22. 12. 2025 do 2. 1. 2026 MÁME ZAVŘENO. Expedice objednávek znovu zahájíme od 5. 1. 2026. Prodloužená lhůta na vrácení zboží zakoupeného před Vánoci je až do 30. 1. 2026.

Reklamace

Postup reklamace

Vyplň, prosím, formulář pro výměnu a vrácení (reklamaci) případně stačí jen papír s náležitostmi uvedenými ve formuláři a pečlivě zabalenou zásilku odešli na adresu:

SHERPAX s.r.o  - prodejna APASOX

Cyrilská 353/5

602 00 Brno

info@apasox.cz

+420 731 466 907

 

Upozorňujeme, že zboží musí být čisté, vyprané a hygienicky nezávadné, jinak jej nebudeme moci k reklamaci přijmout.

 

Pravidla reklamace:

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objeví.

Záruční lhůta na zboží je 24 měsíců. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.

Reklamace se považuje za řádně uplatněnou, jestliže je reklamováno zboží kompletní a reklamaci nebrání obecné zásady hygieny. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné a hygienicky nezávadné.

Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění.

 

Detailní informace k reklamaci nalezneš ve SHERPAX_VOP ve znění k 1.4.2025